Drivin’ My Car

Ας αρχίσουμε λοιπόν με την ανάπτυξη του δικού μας βιντεοπαιχνιδιού το οποίο θα είναι ένα παιχνίδι δυο διαστάσεων με πρωταγωνιστή το δικό μας αυτοκίνητο. Για όσους προτρέχουν και φαντάζονται τον επόμενο αντίπαλο του Need for Speed ή του Colin McRae λυπάμαι που θα απογοητευθούν αλλά όπως είπαμε η ανάπτυξη έχει εκπαιδευτικό σκοπό και επομένως θα πρέπει να ξεκινήσουμε με κάτι πιο απλό. Η βασική ιδέα του παιχνιδιού προέρχεται από ένα παιχνίδι διαφήμισης το οποίο είχα δει αρκετά χρόνια πριν.

The first hand drawing of the game

Το πρώτο σχέδιο

Όπως φαίνεται και στο παραπάνω σκίτσο το παιχνίδι είναι σχετικά απλό με ψυχαγωγικό χαρακτήρα. Σκοπός του παιχνιδιού είναι να οδηγήσουμε το αγαπημένο μας αυτοκίνητο όσο ποιό μακριά γίνεται. Η κινούμαστε σε τυχαία διαδρομή και το αυτοκίνητο μας έρχεται αντιμέτωπο με αδέξιους οδηγούς και κακοτεχνίες στο οδόστρωμα (πρόκειται για μια ρεαλιστική παρουσίαση της Ελληνικής οδικής πραγματικότητας). Οι συγκρούσεις προκαλούν ζημιές στο αυτοκίνητο και η βενζίνη καταναλώνεται ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος. Βέβαια υπάρχουν βενζινάδικα ανεφοδιασμού και συνεργία αποκατάστασης των ζημιών. Ο έλεγχος του αυτοκινήτου γίνεται με όλα τα δυνατά μέσα δηλαδή με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο ή το χειριστήριο. Με τον τρόπο αυτό θα μελετήσουμε όλους τους τρόπους διάδρασης που μας επιτρέπει το XNA.

This entry was posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Bookmark the permalink.

Comments are closed.