Ping Pong

Ναι καλά διαβάζετε το Pong ξανακτυπά. Για κάθε αρχάριο το Pong είναι μια καλή αρχή.  Μαθαίνεις την αποτύπωση και κίνηση γραφικών, έλεγχο συγκρούσεων, καταμέτρηση βαθμολογίας και γενικά αντιμετωπίζεις αρκετά προβλήματα που συναντώνται σε όλα τα είδη παιχνιδιών. Με το pong λοιπόν αρχίσαμε στο εργαστήριο να ασχολούμαστε με το ΧΝΑ. Λόγο της καλής διάθεσης που είχα το προχώρησα λίγο παραπάνω και το έφερα στην τελική μορφή που σας παρουσιάζω σήμερα. Να τονίσω στο σημείο αυτό ότι παρόλο που είχα ασχοληθεί με θεωρητικά θέματα C# και XNA πριν από αυτό, ουσιαστικά αυτό ήταν η πρώτη μου επαφή. Για τον λόγο αυτό υπάρχουν πολλά πολλά λάθη στην υλοποίηση και για τον λόγο αυτό δεν θα συνιστούσα σε κάποιον να βασιστεί στον κώδικα αυτόν. Βέβαια έχει μερικές απλές λύσεις σε μερικά θέματα όπως για παράδειγμα η χρήση της ροδέλας του mouse για μετακίνηση στα μενού.

Εισαγωγική Οθόνη

Εισαγωγική Οθόνη

Αυτή είναι η εισαγωγική οθόνη του παιχνιδιού με το πάτημα οποιουδήποτε πλήκτρου στο πληκτρολόγιο ή του αριστερού πλήκτρου του mouse μεταβαίνουμε στο κύριο μενού.

Το κύριο μενού

Το κύριο μενού

Οι δυνατότητες που μας δίνονται είναι να παίξουμε εναντίων του υπολογιστή, εναντίων ενός άλλου παίκτη, να ορίσουμε τον βαθμό δυσκολίας που παίζει υπολογιστής, να δούμε μια επίδειξη ή να εγκαταλείψουμε το παιχνίδι.

Η κίνηση στα μενού γίνεται με τα βελάκια ή την ροδέλα του mouse  και η επιλογή με το πλήκτρο Enter ή το αριστερό πλήκτρο του mouse.

Η οθόνη του παιχνιδιού

Η οθόνη του παιχνιδιού

Εάν παίξουμε το παιχνίδι εναντίον του υπολογιστή ελέγχουμε τον κόκκινο παίκτη με τα βελάκια ή το mouse. Στο παιχνίδι δυο παικτών ο μπλε παίκτης κινείται με τα πλήκτρα “Q” και “A” πάνω και κάτω αντίστοιχα.

Με το πλήκτρο “P” ή με το δεξί πλήκτρο του mouse κάνουμε παύση στο παιχνίδι.

Παύση

Παύση

Μια ακόμη δυνατότητα όπως έχουμε προαναφέρει είναι η επιλογή βαθμού δυσκολίας του υπολογιστή ως παίκτη. Από το κεντρικό μενού και επιλέγοντας την επιλογή “Difficulty” μπορούμε αν επιλέξουμε ένα από τα πέντε διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Αυτό ουσιαστικά μεταβάλει την απόσταση την οποία μπορεί να διανύσει η ρακέτα του υπολογιστή στην προσπάθεια της να φτάσει την μπάλα.

Βαθμός δυσκολίας

Βαθμός δυσκολίας

Τέλος υπάρχει και η δυνατότητα επίδειξης του παιχνιδιού όπου ο υπολογιστής κινεί και τους δυο παίκτες.

Επίδειξη

Επίδειξη

Το παιχνίδι είναι αρκετά ψυχαγωγικό ειδικά όταν παίζουν δυο παίκτες. Λόγο του ότι έρχονται εορτές ένα καινούριο παιχνίδι είναι πάντα ευπρόσδεκτο.

Προσοχή το mouse είναι μια ευαίσθητη συσκευή και δεν πρέπει να εκσφενδονίζεται!

ping2010_source ping2010


Προσοχή το mouse είναι μια ευαίσθητη συσκευή και δεν πρέπει να εκσφενδονίζεται!

This entry was posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Bookmark the permalink.

Comments are closed.