Author Archives: Ioannis Torounoglou

Space Invaders

Το Space Invaders κυκλοφόρησε το 1978 στην Ιαπωνία από τον προγραμματιστή Toshihiro Nishikado για την Taito. Ξεκίνησε από την Ιαπωνία και έγινε δημοφιλές σε όλο τον κόσμο. Αρχικά ασπρόμαυρο ή με ελαφρά πράσινη απόχρωση μετά στη δεκαετία του 1980 έγινε … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Ping Pong

Ναι καλά διαβάζετε το Pong ξανακτυπά. Για κάθε αρχάριο το Pong είναι μια καλή αρχή.  Μαθαίνεις την αποτύπωση και κίνηση γραφικών, έλεγχο συγκρούσεων, καταμέτρηση βαθμολογίας και γενικά αντιμετωπίζεις αρκετά προβλήματα που συναντώνται σε όλα τα είδη παιχνιδιών. Με το pong … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Drivin’ My Car – μέρος 5ο

Τελικά δεν μπορώ να αποφασίσω εάν είναι καλύτερα να κάνεις αλλαγές σε υπάρχοντα κώδικα ή να τον ξαναγράφεις από την αρχή. Το να ανακαλύπτεις τον τροχό κάθε φορά που φτιάχνεις κάτι σίγουρα δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση όμως το να … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Drivin’ My Car – μέρος 4ο

Αναζητώντας έναν ποιο κομψό τρόπο διαχείρισης των διαφόρων καταστάσεων του παιχνιδιού ανακάλυψα την λύση-πρόταση της Microsoft που ακούει στο όνομα Game State Management και βρίσκεται στο πρώην Creators Club και νυν App Hub. Η βασική κλάση είναι ο ScreenManager ο … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | 4 Comments

Drivin’ My Car – μέρος 3ο

Καλά όλα αυτά αλλά ακόμα και ο πιο αδαής στον κόσμο των βιντεοπαιχνιδιών έχει προσέξει ότι ένα παιχνίδι δεν είναι τόσο απλό ώστε να το τρέχουμε, να παίζουμε μια φόρα και να τερματίζεται η εφαρμογή λείπουν πολλά στοιχεία για να … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Drivin’ My Car – μέρος 2ο

Αφού καθορίσαμε την δομή των υποσυστημάτων του βιντεοπαιχνιδιού ας ρίξουμε μια ματιά στο πως θα τα “παντρέψουμε” με το XNA. Η λειτουργία ενός παιχνιδιού με το XNA βασίζεται σε μια κλάση η οποία ονομάζεται Game. Η κλάση αυτή σχεδιάστηκε για … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Drivin’ My Car – μέρος 1ο

Υπό μορφή brain-storming ας ρίξουμε μια ματιά στα κομμάτια του puzzle που απαρτίζουν το βιντεοπαιχνίδι μας. Βέβαια μπορεί να υπάρξουν και αλλαγές όπως είναι πολύ σύνηθες από την σχεδίαση στην υλοποίηση αλλά πιστεύω ότι με αυτά τα βασικά μπλοκ θα … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Drivin’ My Car

Ας αρχίσουμε λοιπόν με την ανάπτυξη του δικού μας βιντεοπαιχνιδιού το οποίο θα είναι ένα παιχνίδι δυο διαστάσεων με πρωταγωνιστή το δικό μας αυτοκίνητο. Για όσους προτρέχουν και φαντάζονται τον επόμενο αντίπαλο του Need for Speed ή του Colin McRae … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment

Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με το XNA – Εισαγωγή

Το XNA Game Studio αποτελεί μια πολύ καλή λύση για την εκμάθηση προγραμματισμού και ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Βασίζεται στο framework .NET το οποίο εκτελείται σε υπολογιστές που τρέχουν λειτουργικό σύστημα της Microsoft Windows καθώς επίσης σε Windows Mobile 7 και στο … Continue reading

Posted in Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών | Leave a comment